Tel: 0257-21 00 55, int. contabilitate 118 sau 110, int. salarizare 108
E-mail: conta@dgaspc-arad.ro, salarizare@dgaspc-arad.ro
Activitatea financiar – contabilă
din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad este organizată în cadrul Serviciului Contabilitate – salarizare si Compartimentului finante – buget, condusă de directorul general adjunct economic.
În cadrul serviciului se organizează trei activităţi distincte şi anume: activitatea financiară , activitatea contabilă si salarizarea.
Principalele atributii
ale Serviciului Contabilitate -Salarizare si a Compartimentului Finante – Buget sunt urmatoarele:
- Organizarea si conducerea evidentei contabile la nivelul DGASPC Arad.
- Intocmirea notelor contabile privind inregistrarea in contabilitate , evidenta corecta, clara si la zi precum si inregistrarea cronologica a tuturor operatiunilor derulate prin conturile deschise la Trezoreria Statului aferente cheltuielilor de personal, materiale, drepturile persoanelor cu handicap, investitii.
- Intocmirea lunara a statelor de plata privind drepturile materiale acordate copiilor aflati in plasament la asistenti maternali profesionisti acordate conf Legii 326/2003.
- Evidenta tuturor documentelor contabile aferente intregii activitatii derulate la nivelul DGASPC Arad conform legii contabilitatii si normelor specifice
- Intocmirea balantei de verificare sintetice si analitice , a darilor de seama contabile sau situatiilor financiare lunare, trimestriale si anuale, precum si situatia contului de executie bugetara si anexele aferente acestora.
- Centralizeaza propunerile de buget de la unitatile din subordine si intocmeste bugetul de venituri si cheltuieli la nivel de institutie
- Fundamentarea, evidenta si utilizarea fondurilor necesare bunei functionari a Directiei.
- Executia bugetara in ceea ce priveste utilizarea creditelor in limita si cu destinatia aprobata prin buget , precum si solicitarea de rectificare a bugetului de catre CJA cu sumele primite ca donatii si sponsorizari conform normelor in vigoare .
- Intocmirea tuturor situatiilor financiare solicitate de conducerea unitatii sau de ordonatorul principal de credite.
- Conduce evidenta „Ordonantarilor de plata” si a „Angajamentelor bugetare si legale” in baza prevederilor OMF nr.1792/2002.
- Evidenta tuturor operatiunilor derulate prin casierie si banci pentru conturile prin care se deruleaza proiecte cu finantare externa, evidenta contabila a acestor proiecte prin inregistrarea in conturi distincte,raportari lunare si trimestriale catre finantator, intocmirea bugetelor si urmarirea incadrarii in bugetele aprobate.
- Intocmirea statelor de plata lunare privind drepturile salariale pentru personalul din cadrul DGASPC Arad si a declaratiei 112
- Urmareste incadrarea in creditele bugetare aprobate ca destinatii si limite de cheltuieli ce nu pot fi depasite
Principalele activitati
- Intocmirea notelor contabile privind inregistrarea in contabilitate , evidenta corecta, clara si la zi precum si inregistrarea cronologica a tuturor operatiunilor derulate prin conturile deschise la Trezoreria Statului aferente cheltuielilor de personal, materiale, drepturile persoanelor cu handicap, investitii.
- Intocmirea balantei de verificare si a balantei analitice, a darilor de seama contabile sau situatiilor financiare trimestriale si anuale, precum si situatia contului de executie bugetara si anexele aferente acestora.
- Fundamentarea, evidenta si utilizarea fondurilor necesare bunei functionari a Directiei.
- Executia bugetara in ceea ce priveste utilizarea creditelor in limita si cu destinatia aprobata prin buget , precum si solicitarea de rectificare a bugetului de catre CJA cu sumele primite ca donatii si sponsorizari conform normelor in vigoare .
- Intocmirea tuturor situatiilor financiare solicitate de conducerea unitatii sau de ordonatorul principal de credite
Principalele activitati:
Intocmirea notelor contabile privind inregistrarea in contabilitate , evidenta corecta, clara si la zi precum si inregistrarea cronologica a tuturor operatiunilor derulate prin conturile deschise la Trezoreria Statului aferente cheltuielilor de personal, materiale, drepturile persoanelor cu handicap, investitii.
Intocmirea balantei de verificare si a balantei analitice, a darilor de seama contabile sau situatiilor financiare trimestriale si anuale, precum si situatia contului de executie bugetara si anexele aferente acestora.
Fundamentarea, evidenta si utilizarea fondurilor necesare bunei functionari a Directiei.
Executia bugetara in ceea ce priveste utilizarea creditelor in limita si cu destinatia aprobata prin buget , precum si solicitarea de rectificare a bugetului de catre CJA cu sumele primite ca donatii si sponsorizari conform normelor in vigoare .
Intocmirea tuturor situatiilor financiare solicitate de conducerea unitatii sau de ordonatorul principal de credite