Tel/Fax: 0257-210.055, int. 116
E-mail: achizitii@dgaspc-arad.ro
Scurt istoric
Până în februarie 2006, achiziţiile publice erau făcute de către o comisie a D.G.A.S.P.C. Arad formată din angajaţi ai serviciului contabilitate şi ai serviciului tehnic. Din februarie 2006 s-a înfiinţat compartimentul Achiziţii publice care funcţiona cu 1 referent angajat şi 1 referent detaşat din serviciul financiar contabil, iar din ianuarie 2007 funcţionează cu încă un inspector.Din anul; 2009 functioneaza cu un numar de 2 inspectori.
Resursele umane ale compartimentului
- 2 inspectori cu studii superioare
Atribuţiile personalului din cadrul compartimentului
- centralizează referatele de necesitate venite din centrele DGASPC Arad
- prezintă centralizatoarele directorului general şi directorului economic pentru aprobări
- întocmeşte planul şi calendarul anual de achiziţii
- întocmeşte caiete de sarcini pentru procedurile stabilite
- întocmeşte referate de oportunitate
- păstrează relaţia cu furnizorii pe parcursul derulării contractelor
- transmite anunţuri de participare ,atribuire la procedurile de achiziţii publice in SEAP JUE
- transmite rapoarte către ANRMAP si CJA.
- organizează licitaţii pentru achiziţii publice
- rezolvă problemele dintre furnizori şi centrele D.G.A.S.P.C. Arad
- verifică buna derulare a contractelor
- eliberează garanţiile de participare şi de bună execuţie la termenele stabilite prin lege.
- reactualizeaza planul de achizitii periodic in functie de necesar